یادداشتهای پراکنده

دفترچه یادداشتهای ✍️ اینترنتی@ من؟!

یادداشتهای پراکنده

دفترچه یادداشتهای ✍️ اینترنتی@ من؟!

یادداشتهای پراکنده

✍️ بنام خدا. سلام . این وبگاه برای من حکم یک دفترچه یادداشت را دارد؛هرگاه هنگام جستجو یا مطالعه موضوعات متنوع در پایگاههای مختلف اینترنتی به خبر؛سخن برجسته؛حدیث و یا مطلبی که برایم مهم؛ قابل توجه و خاطرسپاری باشد؛ برخورد کنم! ترجیحا"در این فضا به اشتراک گذاشته می شود؛ امید که مورد استفاده عزیزانی که این صفحه را دنبال می کنند و مورد رضایت پروردگارجهانیان قرار بگیرد. لطفا"سرآغاز را بخوانید
rahman.ghavi@iran.ir 📧

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

سرآغاز

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ق.ظ

بنام خدا


 📝

سالهاپیش زمانیکه نوجوانی دبیرستانی بودم در حال و هوای تحولات سیاسی ؛ فرهنگی و اجتماعی ؛ مردم و کشور؛ ناشی از پیروزی انقلاب 1357 ؛ من هم به تآسی از این فضا در حالیکه کودکی و بخشی از نوجوانیم را قبل از انقلاب ودر محیطی کاملا"متفاوت از فضای آنروزها گذرانده بودم ! در مواجهه با خبرها ؛ موضوعات و مطالب جدیدی که می خواندم یا می شنیدم اقدام به تهیهء دفترچهءیادداشتی؛ با جلدی به رنگ سرمه ایی که حدود 100برگ داشت و در جیب کناری شلوار نظامی ام به راحتی جا می گرفت و همه جا با من بود؛ نمودم.

این دفترچه حاوی یادداشت برداریهایم از هر آنچه برایم جالب و ارزش بیادسپاری داشت ؛ بود. زمانی هم که فرصت داشتم و در یادم می ماند خاطرات روزانه ام را هم در آن می نوشتم. نمی دانم چه شد که بین من و دفترچه ام دیگر آن مودت و مراودهء صمیمی بهم خورد و دفترچه را پیش از پر شدن کنار گذاشتم.

- از آن زمان حدود 30 سال می گذرد و عصر ارتباطات و اینترنت و ظهور و بروز مطالب و موضوعات بکر و به روز و البته گاها" ناموثق در بستری بنام "فضای سایبر" یا "مجازی" دوباره همان نوستالوژی نوجوانی را برایم تداعی کرد و ضرورت دانستن و بخاطر سپردن دوباره برآنم داشت تا این بار مابه ازاء دفترچهء سرمه ای کذائی از صفحات نامحدود و قابل ذخیرهء «وب» و «وبگاه» استفاده کنم و محصول گشت و گذارها و علاقه مندیهایم را در اینجا جمع آوری کنم.

-البته پیش از این در شبکه اجتماعی "افسران جنگ نرم" اقدام به اینکار کرده بودم که متاسفانه با تغییر سیاست ادامه فعالیت این شبکه تمامی یادداشتها و نت برداری هایم از بین رفت نتوانستم آن گنجینه به زعم خودم ارزشمند را حفظ کنم .

-باری مطالب و موضوعات موجز و مختصری که از این پس در این وبلاگ عرضه می شود؛ بدوا" از جنبه علاقهء شخصی است و در ثانی چنانچه برای دوست عزیزی نافع و مورد توجه بود! عمومیت پیدا می نماید.

-شاید در اثناء ادامهء فعالیت و یادداشتهای پراکنده ام از مسیر و اهداف پیش گفته به مقتضای اتفاقات زمانه کمی دور شوم ؛ که امید دارم به لطف رصد و هشیاری همراهان احتمالی آتی! مورد توجه و تذکر قرار گیرد.

باتشکر از توجه تان

       رحمن

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۴
رحمان قوی ....

سرآغاز

هدف

چرائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی